سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه نمی شود مپرس که آنچه شده است تو را بس است [امام علی علیه السلام]

آموزش ساخت جا عطری چرم دوز کلیک کنید


آموزش ساختن جا کلیدی چرم کلیک کنید


جا موبایلی کمری مردانه کلیک کنید


آموزش ساخت کیف و گل سر چرمی کلیک کنید


نحوه ساخت زیر بشقابی و زیر لیوانی چرم کلیک کنید


آموزش دوخت کیف لوازم آرایش چرمی کلیک کنید


وسایل مورد نیاز چرم دوزی کلیک کنید


پادری و فرش چرمی کلیک کنید


آدرس مراکز فروش و آموزش چرم کلیک کنید


سرکلیدی فانتزی کلیک کنید


آموزش چرم دوزی(گیس باف) کلیک کنید


کیف های چرم کلیک کنید


 

 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

شنبه 94 فروردین 8 , ساعت 8:3 عصر

دریافت فیلم آموزش چرم دوزی,
خریدن اینترنتی آموزش چرم دوزی,
خرید پستی آموزش چرم دوزی,

چرم بزی ها بهترینند

چرم انواع مختلفی دارد، از چرمی که از پوست درخت های بید و غان تهیه می شود گرفته تا میش و بز و گاو البته شتر مرغ و سوسمار و کروکودیل را فراموش نکنید. از نظر فریبا محمدی چرم بزی بهتر است چون دوام بیشتری دارد و وقتی هم کثیف شد می توان با شامپو فرش آن را دوباره تمیز کرد. چرم گاوی ها برای کیف های بزرگ و دوشی مناسب ترند و چرم اشپالت که خانم ها بیشتر می پسندند و تمیز نگه داشتن آن هم سخت تر است.

برای اینکه بفهمید کدام کیف چرمی مرغوب تر است به جیر بودن پشت آن ،خشک نبودنش، پرز ها و بوی خاص آن توجه کنید یا اینکه از فروشنده کمک بگیرید و به حرف های او مبنی بر اصل بودن جنس اطمینان کنید.

بی واسطه بفروشید

چرم دوزی کنار سایر صنایع دستی تبدیل به شغلی مناسب برای بسیاری از جوان ها شده است یک شغل خانگی کم دردسر. اما این کار هم مثل خیلی از شغل های دیگر درگیر واسطه هاست. قیمت کیف هایی که فریبا محمدی تولید می کند بین 40 تا 45 هزار تومان است البته بعضی از مغازه ها هستند که قیمت هایشان از 50 هزار شروع می شود. فریبا می گوید قیمت کیف های چرمی در اصفهان به مراتب کمتر از یزد است و این به خاطر بی انصافی فرشنده های یزدی است!

این شغل می تواند شما را از لحاظ مالی تامین کند با این شرط که خودتان مستقیم کارهایتان را عرضه کنید در غیر این صورت جدای از درصدی که صرف خرید چرم و وسایل می شود باید حدود 30 درصد به فروشنده بپردازید و این یعنی کمتر از 15 درصد به سازنده می رسد.

پس اگر به دنبال هنری هستید که بتوانید با آن پول دربیاورید اگر خلاقیتی هم در خودتان سراغ دارید دست به کار شوید، چرم دوزی یکی از پیشنهادات ما به شماست.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ