سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و کسى از وى مسافت میان مشرق و مغرب را پرسید فرمود : ] به اندازه یک روز رفتن خورشید . [نهج البلاغه]

آموزش ساخت جا عطری چرم دوز کلیک کنید


آموزش ساختن جا کلیدی چرم کلیک کنید


جا موبایلی کمری مردانه کلیک کنید


آموزش ساخت کیف و گل سر چرمی کلیک کنید


نحوه ساخت زیر بشقابی و زیر لیوانی چرم کلیک کنید


آموزش دوخت کیف لوازم آرایش چرمی کلیک کنید


وسایل مورد نیاز چرم دوزی کلیک کنید


پادری و فرش چرمی کلیک کنید


آدرس مراکز فروش و آموزش چرم کلیک کنید


سرکلیدی فانتزی کلیک کنید


آموزش چرم دوزی(گیس باف) کلیک کنید


کیف های چرم کلیک کنید


 

 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 1:1 عصر

    چرم دوزی کیف اداری,
    کیف های چرم دوزی,
    الگوی کیف چرم دوزی,
    مدل های کیف چرم دوزی,
    عکس انواع کیف چرم دوزی,
    انواع مدلهای کیف چرم دوزی,

 

چرم به سبب جنس و خواص ویژه‌ای که دارد شرایط استفاده از آن متفاوت است. به طور مثال شما برای دوخت یک کیف چرم به مراتب باید نکات بیشتری را رعایت کنید تا یک کیف پارچه‌ای. اگر می‌خواهید نکاتی درباره? دوخت و دوز با چرم بدانید مطلب زیر را از دست ندهید.

گروه مد و لباس هنرآنلاین؛ چرم به سبب جنس و خواص ویژه‌ای که دارد شرایط استفاده از آن متفاوت است. به طور مثال شما برای دوخت یک کیف چرم به مراتب باید نکات بیشتری را رعایت کنید تا یک کیف پارچه‌ای. اگر می‌خواهید نکاتی درباره? دوخت و دوز با چرم بدانید مطلب زیر را از دست ندهید.

سوزن:

نوک سوزن دوخت چرم بسیار تیز و برنده است. در واقع با هر بار ورود سوزن در چرم برش کوچکی ایجاد می گردد و نخ از آن عبور می کند.با افزایش تعداد لایه های چرم باید از سوزن های ظریف تر استفاده نمود.در بین سوزن ها شماره های 11،14 و 16 بیشتر بکار می رود.اگر با مشکلاتی از قبیل جا افتادگی بخیه و یا پاره شدن مکرر نخ مواجه میباشید، سوزنی با شماره دیگر استفاده کنید.

اندازه بخیه:

به سبب اینکه سوزن چرم ، چرم را برش می دهد، اندازه بخیه ها نباید بسیار کوچک باشد.قبل از آغاز به دوخت روی قطعه ای کوچک بخیه و نوع نخ را امتحان کنید. نیز به خاطر داشته باشید ،حدود نیم سانت فاصله از لبه چرم دوخت را آغاز نماید. البته در بعضی از موارد که اندازه بخیه بزرگ است از حرکت برگشت برای مقاوم کردن درز استفاده می گرددولی در نظر داشته باشید که کشش نخ بسیار نباشد.

کشش نخ:

با افزایش ضخامت چرم کشش نخ باید کاهش یابد. در صورتی که دایماً نخ ماشین دوخت پاره می گردد و یا اصطلاحاً بخیه جا می افتد ، کشش نخ را باید تنظیم نمود.

گیره اتصال:

برای اتصال موقت دو قطعه چرم از سوزن نمی توان استفاده نمود. سوزن سبب سوراخ شدن چرم می گردد و اثر آن روی چرم می ماند. لذا برای این منظور از گیره های مخصوص سوسماری شکل برای اتصال موقت قطعات چرمی استفاده نمایید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ