سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنیاد اسلام، دوستی من و دوستی اهل بیتم است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

آموزش ساخت جا عطری چرم دوز کلیک کنید


آموزش ساختن جا کلیدی چرم کلیک کنید


جا موبایلی کمری مردانه کلیک کنید


آموزش ساخت کیف و گل سر چرمی کلیک کنید


نحوه ساخت زیر بشقابی و زیر لیوانی چرم کلیک کنید


آموزش دوخت کیف لوازم آرایش چرمی کلیک کنید


وسایل مورد نیاز چرم دوزی کلیک کنید


پادری و فرش چرمی کلیک کنید


آدرس مراکز فروش و آموزش چرم کلیک کنید


سرکلیدی فانتزی کلیک کنید


آموزش چرم دوزی(گیس باف) کلیک کنید


کیف های چرم کلیک کنید


 

 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 1:1 عصر

    چرم دوزی کیف اداری,
    کیف های چرم دوزی,
    الگوی کیف چرم دوزی,
    مدل های کیف چرم دوزی,
    عکس انواع کیف چرم دوزی,
    انواع مدلهای کیف چرم دوزی,

 

چرم به سبب جنس و خواص ویژه‌ای که دارد شرایط استفاده از آن متفاوت است. به طور مثال شما برای دوخت یک کیف چرم به مراتب باید نکات بیشتری را رعایت کنید تا یک کیف پارچه‌ای. اگر می‌خواهید نکاتی درباره? دوخت و دوز با چرم بدانید مطلب زیر را از دست ندهید.

گروه مد و لباس هنرآنلاین؛ چرم به سبب جنس و خواص ویژه‌ای که دارد شرایط استفاده از آن متفاوت است. به طور مثال شما برای دوخت یک کیف چرم به مراتب باید نکات بیشتری را رعایت کنید تا یک کیف پارچه‌ای. اگر می‌خواهید نکاتی درباره? دوخت و دوز با چرم بدانید مطلب زیر را از دست ندهید.

سوزن:

نوک سوزن دوخت چرم بسیار تیز و برنده است. در واقع با هر بار ورود سوزن در چرم برش کوچکی ایجاد می گردد و نخ از آن عبور می کند.با افزایش تعداد لایه های چرم باید از سوزن های ظریف تر استفاده نمود.در بین سوزن ها شماره های 11،14 و 16 بیشتر بکار می رود.اگر با مشکلاتی از قبیل جا افتادگی بخیه و یا پاره شدن مکرر نخ مواجه میباشید، سوزنی با شماره دیگر استفاده کنید.

اندازه بخیه:

به سبب اینکه سوزن چرم ، چرم را برش می دهد، اندازه بخیه ها نباید بسیار کوچک باشد.قبل از آغاز به دوخت روی قطعه ای کوچک بخیه و نوع نخ را امتحان کنید. نیز به خاطر داشته باشید ،حدود نیم سانت فاصله از لبه چرم دوخت را آغاز نماید. البته در بعضی از موارد که اندازه بخیه بزرگ است از حرکت برگشت برای مقاوم کردن درز استفاده می گرددولی در نظر داشته باشید که کشش نخ بسیار نباشد.

کشش نخ:

با افزایش ضخامت چرم کشش نخ باید کاهش یابد. در صورتی که دایماً نخ ماشین دوخت پاره می گردد و یا اصطلاحاً بخیه جا می افتد ، کشش نخ را باید تنظیم نمود.

گیره اتصال:

برای اتصال موقت دو قطعه چرم از سوزن نمی توان استفاده نمود. سوزن سبب سوراخ شدن چرم می گردد و اثر آن روی چرم می ماند. لذا برای این منظور از گیره های مخصوص سوسماری شکل برای اتصال موقت قطعات چرمی استفاده نمایید.


 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 12:58 عصر

    کیف دانشجویی چرم دوزی,
    مدل کیف چرم دوزی,
    کیف تکه دوزی چرم,
    مدل چرم دوزی کیف,
    عکس کیف چرم دوزی و
    مدل کیف دوزی چرم,

 

 

 

فوت و فن های چرم دوزی و سوال در مورد کیف چرمی و پارچه ای و نکاتی درمورد چرم دوزی

آثار باستانی به جا مانده از دوران قبل از میلاد نشان دهنده این است که ایرانیان از حدود 1500 سال قبل از میلاد از پوست برای تهیه لباس، کفش و جنگ افزار استفاده می‌کردند ولی از 550 سال قبل از میلاد بود که از چرم برای لباس و زره نیز استفاده کردند. تولید انواع پوست وچرم و نیز تجارت مرتبط با آن در دوره عباسی در سراسر قلمرو اسلامی پررونق بود. گزارشهای جهانگردان از دوره صفوی نشان دهنده رونق فراوان بازار چرم و فعالیتهای مرتبط با آن در این دوره است. پرداخت کردن یا سمباده زدن عبارت است از پاک کردن و همگن کردن چرم و همچنین تراشیدن قسمتهای آسیب دیده که بوسیله ماشین صورت می‌گیرد. قیمت کمربند ساخته شده از چرم سوسمار و همنوعان آن یعنی چرم تمساح و کروکودیل، حداقل تا 800 هزار تومان هم می‌رسد. چرم طبیعی بوی مشخص و خاص دارد که هرگز نمی‌توان از آن کپی‌برداری کرد. همدان در این دوره مرکز مهم تولید نوعی چرم معروف به چرم همدانی بود که از پوست گوسفند تهیه می‌شد؛ و در این دوره از جمله کارهایی که امیر کبیر در سال 1267 به نمایشگاه لندن فرستاد پوست بود. به نوشته ابن یمین ایرانیان باستان از پوست حیواناتی مانند گاومیش و گاو و گوسفند برای نوشتن بر روی آن استفاده می‌کردند و ابن یمین در نوشته‌هایش بر نوشتن فرمانهای داریوش بر روی چرم اشاره کرده است. چرم را بو کنید. در بسیاری از موارد تشخیص چرم اصل از چرم تقلبی بسیار دشوار است. آهک باقیمانده پس از مرحله قبل، باید کاملا گرفته شود و گرنه چرم حاصل شکننده شده در سطح آن ترکهایی ایجاد می‌شود که از رنگ آمیزی درست و دقیق آن جلوگیری می‌شود. حذف آهک از چرم. تجارت چرم و پوست پس از حمله مغول نیز پررونق بود، مکاتبات خواجه رشید الدین گواه شهرت برخی شهرها مانند تبریزو شیراز در این دوره است. این الگو با کمی دقت در نوع گره، ریزی و درشتی، زبری و نرمی، خلل و فرج معلوم می‌شود و به همین دلیل یکی از راه‌های مناسب برای تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی به شمار می‌رود. تشخیص جنس کمربند کمی مشکل است اما به طور معمول کمربندها از سه نوع چرم ساخته می‌شوند :. • چرم گاوی:اکثرا کمربندهایی که در فروشگاه‌های معتبر دیده می‌شود، انواع مختلفی از چرم گاوی است. 3 چرم کمربند، انواع و اقسام دارد


 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 12:52 عصر

عکس کیف های چرم دست دوزی مردانه,
عکس طرح های چرم دوزی برای کیف,
طرح های چرم دوزی کیف چرمی دانلود رایگان
دانلود فیلم آموزشی کیف دوزی چرم,
    دانلود کامل چرم دوزی ساخت انواع کیف,
    طرح های چرم دوزی کیف چرمی دانلود رایگان,

 

 

 

 

 

                            5-     کیف دوشی 

 

 

 

                           6-   کیف مدارک

 

 

                           7-کیف پول

 

 


 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 12:50 عصر

    کیف دوزی چرم,
    چرم دوزی کیف,
    چرم دوزی کیف و کفش,
    چرخ کیف دوزی چرم,
    چرم دوزی کیف گوشی,
    عکس چرم دوزی کیف,

 

آموزش کفش دوزی با الگو


 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 12:50 عصر

خرید چرم جهت کیف دوزی,
کیف لوازم مورد نیاز چرم دوزی,
طرح روی کیف چرم دوزی مردانه,
دانلود فیلم آموزشی کیف دوزی چرم,
خرید پستی کیف لوازم چرم دوزی,
دانلود کامل چرم دوزی ساخت انواع کیف,

 

 



1-دوخت بخیه:بیشتر برای دوخت دور زیپ استفاده میشود. نخ را از سوراخ 2 در می آوریم و برمی گردانیم در سوراخ 1 .و از پشت کار از سوراخ 3 در می آوریم.پشت کار بصورت ساقه دوزی میشود.




2-دوخت اریب یا کج:ساده ترین و معمولترین دوخت برای دور کار است.در این نوع دوخت یک سوراخ از ابتدا و انتها اضافه می آید.در دوخت دور کار نخ را از زیر کار از سوراخ 1 بیرون می آوریم و با یک دور زدن نخ را ازپشت از سوراخ 2 به جلو می آوریم.پشت کار به صورت خط های صاف و عمود است.



3- دوخت ضربدر:هم در تکه دوزی و هم برای دور کار استفاده میشود.به این صورت که یکبار تا آخر دوخت کج میزنیم و بعد دوباره برمیگردیم و یک سری دوخت اریب روی اریب های قبلی میزنیم تا تبدیل به ضربدر شود.بنابراین سوراخ هایی که اضافه بودند پر میشوند.در نوع دیگر دوخت ضربدر سوراخ ها را یکی در میان پر میکنیم،بنابراین فاصله ضربدر ها بیشتر میشود.





4-دوخت دندان موشی:همان دندان موشی ساده است و برای دور کار استفاده میشود.

5-دوخت رومی:این دوخت بیشتر برای کارهای مردانه استفاده میشود.هم میتوان دور کار و هم برای تکه دوزی استفاده کرد.زمانیکه از این دوخت برای تکه دوزی استفاده شود پشت کار ضربدر میشود.و برای دور کار باید پشت و روی کار شبیه هم شود.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ