سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی دانشمند در عمل به دانشش است . [امام علی علیه السلام]

آموزش ساخت جا عطری چرم دوز کلیک کنید


آموزش ساختن جا کلیدی چرم کلیک کنید


جا موبایلی کمری مردانه کلیک کنید


آموزش ساخت کیف و گل سر چرمی کلیک کنید


نحوه ساخت زیر بشقابی و زیر لیوانی چرم کلیک کنید


آموزش دوخت کیف لوازم آرایش چرمی کلیک کنید


وسایل مورد نیاز چرم دوزی کلیک کنید


پادری و فرش چرمی کلیک کنید


آدرس مراکز فروش و آموزش چرم کلیک کنید


سرکلیدی فانتزی کلیک کنید


آموزش چرم دوزی(گیس باف) کلیک کنید


کیف های چرم کلیک کنید


 

 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 12:48 عصر

خرید چرم برای کیف دوزی,
خرید کیف وسایل چرم دوزی,
انواع مختلف کیف چرم دوزی,
عکس انواع کیف چرم دوزی,
عکس کیف با چرم دوزی,
مدل کیف برای چرم دوزی,

 

تاریخچه چرم در دوران اسلامی
شاید بیشترین کاربرد چرم از کهن ترین ادوار تا کنون استفاده در پوشاک بوده است، پوشاکی که گاه برای شکار و جنگ و گاهی هم برای مراسم آیینی و جشن مورد استفاده بوده است .
آنجه مسلم است چرم به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فردش، همچون در دسترس بودن، مقاومت ، ماندگاری و نیز شکل پذیری بودن و تنوع در تزئینات مورد توجه بسیار بوده است.
برای دستیابی به نمونه هایی برای گستره ی کاربرد چرم در هنر و صنعت پوشاک ایران می توان به نقش برجسته ها و مجسمه ها رجوع کرد.
پریچهر رحیمی در کتاب تاریخ پوشاک ایران در مورد لباس بانوی عیلامی در یک نقش برجسته به دست آمده از شوش می نویسد:
«او پیراهن بلند ساده با آستین های کوتاه و یقه ی گرد و کمربندی از چرم با نقش زیگزاگ دارد.»
اومستد در کتاب تاریخ شاهنشاهی هخامنشی، با اشاره به نقش برجسته های تخت جمشید می نویسد:
«دو صورت به کلی مختلف ، روی پیکره های تخت جمشید مرتب نموده شده است، ماد ها با پوشیدن لباس اصلی تر ایرانی بازشناخته می شوند، بر سرشان کلاه گرد نمددی کج ، با لبه پهن آویزان روی گردن دارند. یک سدره ی چرمی تنگ آستین دراز که تا بالای زانو میرسد در بر کرده اند. شلوار بلند چرمی و کفش بند دار با نوک برجسته نشان می دهد که پوشندگان آنها بسیاری از وقت خود را به سواری می گذراندند.»
پریچهر رحیمی با توجه به یکی از برجیته های تخت جمشید می نویسد:
«پیراهن ماد که با کمربند مادی بسته شده، کمی گشاد و بلندتر از حد معمول است که به صورت چینهای افقی به اندازه طبیعی در آمده و ادامه آن داخل کفش فرو رفته است، کفش از نوع نیم ساق و از چرم نرم است.»
رومن گیرشمن در کتاب ایران از آغاز تا اسلام، به لوح نازک زرینی ( از گنجینه سقز) اشاره می کند که احتمالاً آن را روی کمربندی چرمی دوخته بودند، که تصاویری در دوصف شامل دسته هایی حامل خراج است که یک ردیف حیوانات را با طناب راهبری می کنند و آن بوسیله چکش کاری تزئین شده است.


 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 12:47 عصر

کیف های چرم دوزی,
انواع مدلهای کیف چرم دوزی,
مدل های کیف چرم دوزی,
عکس کیف دوزی با چرم,
چرم دوزی الگوی کیف شب,
کیف دوزی با چرم عکس,

 

تجارت چرم و پوست پس از حمله مغول نیز پررونق بود، مکاتبات خواجه رشید الدین گواه شهرت برخی شهرها مانند تبریز و شیراز در این دوره است. در دوره تیموری از چرم برای تجلید کتابها و ساخت جلدهای ضربی و سوخت استفاده بسیاری میشد به طوری که هنر سوخت علاوه بر جلد سازی به عنوان هنری تزئینی نیز در این دوره اهمیت پیدا کرد.
گزارشهای جهنگردان ا از دوره صفوی نشان دهنده رونق فراوان بازار چرم و فعالیتهای مرتبط با آن است.
کمپفر از کارگاههای سلطنتی و از کفش دورخانه و پوستین دوزخانه در این دوره سخن گفته است. معروفیت ساغری ایرانی در این دوره به حدی بود که شاردن معتقد است واژه شاگرن فرانسوی به معنی پوست خالدار مقتبس از کلمه ساغری می باشد. ساغری در دوره صفوی در تبریز تولید می شد و بیشتر در ساخت چمه و کفش کاربرد داشت و همه درباریان از این نوع کفشهای ساغری می پوشیدند.
در دوره قاجار انواع چرم به مقدار زیاد در شهرهای ایران تولید می شد. همدان در این دوره مرکز مهم تولید نوعی چرم معروف به چرم همدانی بود که از پوست گوسفند تهیه می شد؛ و در این دوره از جمله کارهایی که امیر کبیر در سال 1267 به نمایشگاه لندن فرستاد پوست بود.
در این دوره صادرات پوست و چرم از اغلب شهرهای ایران به روسیه و عثمانی و هند رونق بسیار داشت. علاوه بر همدان شهرهای تبریز و اصفهان نیز در تولید و صادرات چرم سهم بسزایی داشتند. در عین حال به علت مسایل شرعی تجارت چرمهایی که توسط غیر مسلمان تولید می شد در درست ارمنیان بود.
اولین کارخانه چرم سازی ایران در سال 1308 در شهر تبریز بنا شد و پس از آن در همدان، تهران، اصفهان و برخی شهر های دیگر نیز کارخانه هایی تاسیس شد به طوری که در سال 1337 تعداد 22 کارخانه در ایران مشغول به کار بودند.


 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 12:46 عصر

عکس کیف چرم دوزی,
عکس چرم دوزی کیف,
کیف دانشجویی چرم دوزی,
مدل چرم دوزی کیف,
مدل کیف دوزی چرم,
چرم دوزی کیف گوشی,

 

 

http://www.mw501.com/wp-content/uploads/2014/06/a-charm.pdf


 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

شنبه 94 فروردین 8 , ساعت 8:3 عصر

دریافت فیلم آموزش چرم دوزی,
خریدن اینترنتی آموزش چرم دوزی,
خرید پستی آموزش چرم دوزی,

چرم بزی ها بهترینند

چرم انواع مختلفی دارد، از چرمی که از پوست درخت های بید و غان تهیه می شود گرفته تا میش و بز و گاو البته شتر مرغ و سوسمار و کروکودیل را فراموش نکنید. از نظر فریبا محمدی چرم بزی بهتر است چون دوام بیشتری دارد و وقتی هم کثیف شد می توان با شامپو فرش آن را دوباره تمیز کرد. چرم گاوی ها برای کیف های بزرگ و دوشی مناسب ترند و چرم اشپالت که خانم ها بیشتر می پسندند و تمیز نگه داشتن آن هم سخت تر است.

برای اینکه بفهمید کدام کیف چرمی مرغوب تر است به جیر بودن پشت آن ،خشک نبودنش، پرز ها و بوی خاص آن توجه کنید یا اینکه از فروشنده کمک بگیرید و به حرف های او مبنی بر اصل بودن جنس اطمینان کنید.

بی واسطه بفروشید

چرم دوزی کنار سایر صنایع دستی تبدیل به شغلی مناسب برای بسیاری از جوان ها شده است یک شغل خانگی کم دردسر. اما این کار هم مثل خیلی از شغل های دیگر درگیر واسطه هاست. قیمت کیف هایی که فریبا محمدی تولید می کند بین 40 تا 45 هزار تومان است البته بعضی از مغازه ها هستند که قیمت هایشان از 50 هزار شروع می شود. فریبا می گوید قیمت کیف های چرمی در اصفهان به مراتب کمتر از یزد است و این به خاطر بی انصافی فرشنده های یزدی است!

این شغل می تواند شما را از لحاظ مالی تامین کند با این شرط که خودتان مستقیم کارهایتان را عرضه کنید در غیر این صورت جدای از درصدی که صرف خرید چرم و وسایل می شود باید حدود 30 درصد به فروشنده بپردازید و این یعنی کمتر از 15 درصد به سازنده می رسد.

پس اگر به دنبال هنری هستید که بتوانید با آن پول دربیاورید اگر خلاقیتی هم در خودتان سراغ دارید دست به کار شوید، چرم دوزی یکی از پیشنهادات ما به شماست.


 


آموزش چرم دوزی با دست کلیک کنید


آموزش ساخت کیف چرم
کلیک کنید

شنبه 94 فروردین 8 , ساعت 8:1 عصر

دانلود برنامه آموزش چرم دوزی,
سی دی آموزش چرم دوزی,
دانلود رایگان آموزش چرم دوزی,
خرید اینترنتی آموزش چرم دوزی,
خریدن پستی آموزش چرم دوزی,

 

 

 

آموزش ساخت کیف چرم برای تازه کار ها

این کیف از قبلی هم ساده تره و اصلا دوخت نداره. فقط باید برش بخوره و یک دکمه بهش وصل شه. برای تازه کارها خیلی مورد مناسبیه.

آموزش مرحله به مرحله ساخت کیف چرم ساده برای تازه کارها


<   <<   6   7   8   9      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ